ID-nummer | 9315 |
Skibsnavn | RANDI STEVNS |
Kend.bogstav. | OZLH |
Sam-kode | SAM-0649 |
Rig-Maskine | Motorskib |
Brugstype | LST |
BRT | 399,24 |
NRT | 196 |
DW | 545 |
Klstr. | - |
BT | 428 |
NT | - |
IMO | 5043241 |
Byg.nr. | 0463 |
Byg.år | 1961 |
Værft | Westermoen Båtbyggeri & Mekanisk Verksted. Afløb 1961-06-17. Afleveret 1961-08-31. Bilbrev 1961-08-10. |
Byg.by | Vestermoen |
Byg.land | Norge |
Dimension | 151,5 x 28,0 x 9,5 feet (kend.) |
Maskine | Diesel 420 iHK Alpha-Diesel motor. |
Teknik | Fart 10,5 knob. Bygget til transport af sukkersaft i bulk. 1 dæk. Ca. 1971 omb. til LST. |
Person-info | - |
Reg.by | Svendborg |
Reg.land | Danmark |
Omdøbt fra | CONSKOV |
Omdøbt til | CAP VILLANO |
Rederi | Solgt 1974-08-05 R. til partrederi i Svendborg, BR. Niels Højlund Hansen, Svendborg, og næ. til RANDI STEVNS. |
Rederi før - efter | Solgt 1975-01-28 R. til partrederi på Thurø, Svendborg, BR. skibsfører Knud Manø Rasmussen, Thurø, og næ. til CAP VILLANO. |
Referencer | REG-01-0304. KOP-2. |
H&S registr. | - |
Bemærkninger | (Fred.) (Forlis 1970) p.185: Forlist 1975-10-21 i ATlanterhavet ud for Portugal. Maskinrumsbrand, der bredte sig til apteringen. Skibet slæbt til Lissabon, kondemneret, men videresolgt og repareret. Der er uoverensstemmelse i (Forlis 1970) med CAP VILLANO og RANDI STEVNS mod (Fred.) og (Flg.). (REG-01-0304) Yderligere data om ejerforhold. |
Tidligste år | 1974 |
Seneste år | 1975 |