ID-nummer | 769 |
Skibsnavn | ORATANK |
Kend.bogstav. | OWJH2 |
Sam-kode | - |
Rig-Maskine | Motorskib |
Brugstype | TK |
BRT | 499,72 / 1022,25 |
NRT | 387,63 / 513,37 |
DW | 1438 |
Klstr. | - |
BT | 986 |
NT | 454 |
IMO | 6902810 |
Byg.nr. | 0662 |
Byg.år | 1968 |
Værft | Trondheims Mekaniske Verksted. Afløb 1968-09-07. Afleveret 1968-11-18. Reg.nr. D-2963. |
Byg.by | Trondheim |
Byg.land | Norge |
Dimension | 72,90 x 11,54 x 3,576 m og 67,62 x 11,51 x 3,61 meter (Fred.) |
Maskine | Diesel 1100 iHK 6-cyl. 4SA Atlas-MaK motor. |
Teknik | Fart 11,5 knob. 1 dæk, 8 tanke, maskine og aptering agter, isklasse C. |
Person-info | - |
Reg.by | Grenå |
Reg.land | Danmark |
Omdøbt fra | TORATANK (No.) ex BRAS (No.) |
Omdøbt til | ORATANK (Nig.) |
Rederi | B. til Bras K/S A/S, Bergen, som BRAS (LCLY Reg.nr. C-17144). Solgt 1971 til Toratankers K/S Egersund, og næ. til TORATANK. Indfl. 1984-07-26 R. til Rederiet M.H. Simonsen, Middelfart, og næ. til ORATANK. |
Rederi før - efter | Solgt 2006 til Chelsea Marine Ltd., Lagos, Nigeria, uden næ. |
Referencer | ORG-N. |
H&S registr. | - |
Bemærkninger | (Fred.) p.214. (Mir.) (DMA-Reg.) |
Tidligste år | 1968 |
Seneste år | 2006 |