ID-nummer | 7077 |
Skibsnavn | RANDI STEVNS |
Kend.bogstav. | OYYU |
Sam-kode | KSB-10408 |
Rig-Maskine | Motorskib |
Brugstype | LST |
BRT | 399 |
NRT | 215,65 |
DW | 675 / 690 |
Klstr. | - |
BT | - |
NT | - |
IMO | 6608103 |
Byg.nr. | 0024 |
Byg.år | 1966 |
Værft | Nordsøværftet A/S, Ringkøbing. Afløb 1966-01-18. Afleveret 1966-03-31. Reg.nr. D-1196. |
Byg.by | Ringkøbing |
Byg.land | Danmark |
Dimension | 152,2 x 27,0 x 9,6 feet (kend.) |
Maskine | Diesel 425 iHK 5-cyl. 2SA, Alpha-Diesel motor. |
Teknik | Fart 10 knob, 1 dæk, halv shelterdæk type med løftet agterdæk. 1 lastrum, 2 luger, maskine og aptering agter. |
Person-info | - |
Reg.by | Svendborg |
Reg.land | Danmark |
Omdøbt fra | FINLA |
Omdøbt til | LADY HELEN (UK) |
Rederi | Solgt 1975-02-05 R. til Partrederi i Svendborg, BR befragter Carl J. Helt Rasmussen, Thurø og næ. til RANDI STEVNS. |
Rederi før - efter | Solgt 1976-01-00 Nobel's Explosives Co. Ltd. Glasgow, Skotland og næ. til LADY HELEN. Folrist 1985-04-24 på position 58-00 N og 011-00 W. |
Referencer | KSB-21-0222. KOP-2. |
H&S registr. | H&S 1996:1242. |
Bemærkninger | (H&S 1996:1242 = KSB-21-0222) generalarrangement og minikapacitetsplan. (Fred.) p.277: Maskinrumsbrand 1975-12-12 ud for Portugal, slæbt til Lissabon og solgt som beset. Udflaget. (Mir.) |
Tidligste år | 1975 |
Seneste år | 1976 |