Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OZBG Sam-kode KSB-10299 Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST
BRT 1599,48 NRT 1134,04 DW 3600 Klstr. -
BT - NT - IMO - Byg.nr. 0184
Byg.år 1974 / 1979 omb. Værft Kramer & Booy. Afløb 1974-02-00. Afleveret 1974-05-21. Byg.by Kootstertille Byg.land Holland
Dimension Lgd.o.a. 93,00 meter. 84,51 x 13,64 x 5,58 meter (LR) Maskine Diesel 2610 iHK B&W Alpha Diesel.
TeknikFart 13 knob, 2 dæk, 168 TEUs også minibulker. Isklasse C.
Person-info-
Reg.by København Reg.land Danmark Omdøbt fra - Omdøbt til JUNIOR LONGO
Rederi B. til Partrederi København ved Lehmann Junior. 1979-05-00 næ. til JUNIOR LONGO. Rederi
før - efter
-
ReferencerKSB-17-0127. UDL R-01. Fartøj BYG K-14. ORG-0. H&S registr.H&S 1996:1242. H&S 1996:1290. H&S 1996:1417.
Bemærkninger(KSB-17-0127) generalarrangement og brochure. (H&S 1996:1290) Generalarrangement, kapacitetsplan. Fra omb. rørplan fra Helsingør og dokplan med navn JUNIOR LONGO. (H&S 1996:1417 = BYG K-14) Generalarrangement. Kapacitetsplan. Samt 16 konstruktionstegninger. (Fred.) Omb. 1979 forlænget ved Helsingør Skibsværft A/S, nye mål: 1999,64 BRT, 1529,20 NRT
Tidligste år
 
1974 Seneste år
 
1979
Reference : Framo Heeling System - tegninger og instruktioner.

Historik for skibets omdøbning

År Skibsnavn Kendings-
bogstaver
Rederi
1974 - 1979 OZBG B. til Partrederi København ved Lehmann Junior. 1979-05-00 næ. til JUNIOR LONGO.
1979 - 1985 JUNIOR LONGO OZBG B. til Partrederi København ved Lehmann Junior. 1979-05-00 næ. til JUNIOR LONGO.