ID-nummer | 2313 |
Skibsnavn | LEA WONSILD |
Kend.bogstav. | OUUX2 |
Sam-kode | SAM-0149 |
Rig-Maskine | Motorskib |
Brugstype | PROD |
BRT | 1599 |
NRT | - |
DW | 3294 |
Klstr. | - |
BT | 1711 |
NT | 856 |
IMO | 8619003 |
Byg.nr. | 0193 |
Byg.år | 1988 |
Værft | Nordsøværftet A/S. Afløb 1988-06-21.Afleveret 1988-10-03. Bilbrev 1988-09-13. Reg.nr. D-3176 og D-13176. |
Byg.by | Ringkøbing |
Byg.land | Danmark |
Dimension | Længde 78,57 m, Bredde 13,50 m, Dybde 6,60 m, Længde overalt 83,50 meter (hovedd.) |
Maskine | Diesel. 1500 iHK 6-cyl. 4SA Krupp-Mak motor type 6MU452. |
Teknik | Fart 10,5 knob. 1 dæk, 12 tanke. |
Person-info | - |
Reg.by | København |
Reg.land | Danmark |
Omdøbt fra | LEA TERKOL |
Omdøbt til | PETRO NAVIGATOR (udl.) |
Rederi | Solgt 1996-02-01 R. til Partrederi KBUS 8 nr. 4134 ApS, København ved Clipper Wonsild Gruppen, og næ. til LEA WONSILD. |
Rederi før - efter | Solgt 1997-07-30 R. til Kambang Holdings Ltd. (33/64) og Bulk Transportation (PNG) Pty. Ltd. (31/64), Papua, New Guinea, og næ. til PETRO NAVIGATOR. Solgt 2006 og næ. til ISLAND TRANSPORTER (udl.) |
Referencer | KOP-1. |
H&S registr. | - |
Bemærkninger | (Fred.) p.152. (Mir.) (DMA-Reg.) |
Tidligste år | 1996 |
Seneste år | 2006> |