ID-nummer | 2240 |
Skibsnavn | LONE WONSILD |
Kend.bogstav. | OULD2 |
Sam-kode | SAM-0128 |
Rig-Maskine | Motorskib |
Brugstype | PROD |
BRT | 1599,77 |
NRT | 1021,79 |
DW | 3294 |
Klstr. | - |
BT | 1711 |
NT | 856 |
IMO | 8802791 |
Byg.nr. | 0200 |
Byg.år | 1990 |
Værft | Nordsøværftet A/S. Afløb 1990-01-12. Afleveret 1990-04-11. Bilbrev 1990-03-22. Reg.nr. D-3217. |
Byg.by | Ringkøbing |
Byg.land | Danmark |
Dimension | Lgd. 78,57 m, Brd. 13,50 m, Dybde 6,60 m, Lgd.o.a. 83,50 meter (hovedd.) |
Maskine | Diesel 1495 iHK 6-cyl. 4SA Krupp-MaK motor type 6MU452AK. |
Teknik | Fart 10,5 knob. Produkttankskib. 6 x 2 vingetanke. Isklasse D. |
Person-info | - |
Reg.by | København |
Reg.land | Danmark |
Omdøbt fra | LONE TERKOL |
Omdøbt til | JET XVII (Gr.) |
Rederi | Solgt 1995-12-21 Partrederi ved Clipper Wonsild Tankers Shipholding A/S, København, og næ. til LONE WONSILD, ved Wonsild & Søn. |
Rederi før - efter | Solgt 2008-04-07 til Jet Tank Maritime Company, Greece, og næ. til JET XVII. Solgt 2016 og næ. til FALCONA af Ancona, It. |
Referencer | KOP-1. |
H&S registr. | - |
Bemærkninger | (DMA-Reg.) (Mir.) (Værftet). |
Tidligste år | 1995 |
Seneste år | 2016 |