Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OZNO Sam-kode SAM-1632 Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST
BRT 299,49 NRT 191,12 DW 555 Klstr. -
BT - NT - IMO 6703044 Byg.nr. 0040
Byg.år 1966 Værft Ørskovs Staalskibsværft A/S. Afløb 1966-10-14. Afleveret 1966-12-20. Reg.nr. D-1334. Byg.by Frederikshavn Byg.land Danmark
Dimension 148,8 x 28,4 x 8,4 feet (kend.) Maskine Diesel. 350 iHK 5-cyl. 2SA Alpha-Diesel motor.
TeknikFart 9,5 knob, 1 dæk, 1 lastrum, 2 luger, maskine og aptering agter.
Person-info-
Reg.by Kalundborg Reg.land Danmark Omdøbt fra LONNI Omdøbt til TOVE BRAMMING
Rederi Solgt 1971-11-25 R. til Rederiet Transline I/S, Kalundborg, og næ. til LONNI TRANS. Rederi
før - efter
Solgt 1974-11-07 R. til Partrederi i Svendborg, med BR. hos Bjørn Bramming Jørgensen, Frederikshavn, og næ. til TOVE BRAMMING.
ReferencerKOP-1. H&S registr.-
Bemærkninger(Fred.) p.72. (Mir.)
Tidligste år
 
1971 Seneste år
 
1974

Historik for skibets omdøbning

År Skibsnavn Kendings-
bogstaver
Rederi
1966 - 1971 LONNI OZNO Kontraheret til United Foam A/S, Køge med påtænkt navn NAVIO, men solgt dagen før aflevering til Romeo I/S, København, med KR. hos Isafold A/S.
1971 - 1974 OZNO Solgt 1971-11-25 R. til Rederiet Transline I/S, Kalundborg, og næ. til LONNI TRANS.
1974 - 1985 TOVE BRAMMING OZNO Solgt 1974-11-07 R. til Partrederi i Svendborg, med BR. hos Bjørn Bramming Jørgensen, Frederikshavn, og næ. til TOVE BRAMMING. Befragtning hos Stevns Shipping.