Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OXCU Sam-kode SAM-1570 Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST
BRT 299,99 NRT 165,25 DW 715 Klstr. -
BT - NT - IMO 712084 Byg.nr. 0058
Byg.år 1971 Værft Nordsøværftet A/S. Afløb 1971-04-17. Afleveret 1971-06-02. Reg.nr. D-1941. Byg.by Ringkøbing Byg.land Danmark
Dimension 152,0 x 27,3 x 16,1 feet (kend.) Maskine Diesel 660 iHK 6-cyl. 2SA Alpha-Diesel motor.
TeknikFart 11 knob. 2 dæk, åben shelterdæktype, 1 lastrum, 1 luge, maskine og aptering agter.
Person-info-
Reg.by Marstal Reg.land Danmark Omdøbt fra SCOT Omdøbt til HORMAR (Djibouti)
Rederi Solgt 1987 til Partrederiet Juto, Marstal, og næ. til JUTO. Rederi
før - efter
Solgt 1993 til Red Sea (Central), Djibouti, og næ. til HORMAR. Solgt 2005 til Lots Internat., Saint Kitts & Nevis, og næ. til THEKKADY. Flagskiftet 2011 til Zanzibar uden næ.
ReferencerKOP-4. H&S registr.-
Bemærkninger(Mir.) (DMA-Reg.)
Tidligste år
 
1993 Seneste år
 
2011>

Historik for skibets omdøbning

År Skibsnavn Kendings-
bogstaver
Rederi
1971 - 1976 LISELIL OVZB B. til Partrederiet Union X, Esbjerg, med BR. hos befragter Anders Nielsen Svarrer.
1976 - 1986 ROMEO OVZB Solgt 1976-03-00 R. til partrederi i Ålborg, med BR. hos skibsreder Sigvard Kristensen, og næ. til ROMEO, hjs. Ålborg.
1986 - 1986 SIRIUS OXCU Indfl. 1986 til Bent Christiansen, Sæby, og næ. til SIRIUS.
1987 - 1993 SCOT OXCU Solgt 1986 til H&L Finans, Hanstholm, og næ. til SCOT, hjs. Hanstholm.
1993 - 2011> OXCU Solgt 1987 til Partrederiet Juto, Marstal, og næ. til JUTO.