Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OYKM6 Sam-kode - Rig-Maskine Motorskib Brugstype TK
BRT 1453,83 NRT 837,17 DW 2495 Klstr. -
BT 1639 NT 556 IMO 7117424 Byg.nr. 0011
Byg.år 1971 Værft C.L.E.M.N.A. = Edili Meccanica Navale ed Affini-Værftet. Afløb 1971-08-07. Afleveret 1971-10-13. Reg.nr. D-33335. Byg.by La Spezia Byg.land Italien
Dimension Længde 71,50 m., Bredde 11,50 m., Dybde 5,50 m., Længde overalt 76,00 meter (hovedd.) Maskine Diesel, 1920 iHK fra 2 stk. 8-cyl. 4SA Deutz motorer type RSBA.8M528.
TeknikFart 10,5 knob. 1 dæk, 7 tanke, Produkttankskib, omb. 1989 til vegtabilsk olietankskib.
Person-info-
Reg.by Svendborg Reg.land Danmark Omdøbt fra SCARLINO PRIO (It.) Omdøbt til SANTO MUHONGO III (Belize)
Rederi B. til Chimigas SpA, Palermo, som SCARLINO PRIMO (IRBR), fra 1986 var rederiet Esshipping, Ital. Indfl. 1990-02-26 R. til Kogtved K/S med KR. hos Simonsen Tankers A/S, Svendborg, og Disp. hos Anders M.H. Simonsen ApS, Middelfart. Rederi
før - efter
Solgt 2013-08-02 R. til Organizacoes Antmuhongo - Comercio Geral., Imprtacao e Exportacao Limitada, Luanda, Angola, flagstat Angola - (Mir.) har flagstat Belize, og næ. til SANTO MUHUNGO III.
Referencer- H&S registr.-
Bemærkninger(Fred.) p.206. (Mir.) (DMA-Reg.)
Tidligste år
 
1971 Seneste år
 
2013>