Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OVOF Sam-kode KSB-10319 Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST
BRT 299 NRT 183 DW 460 Klstr. -
BT 324 NT 175 IMO 7647493 Byg.nr. 0029
Byg.år 1977 Værft Aabenraa Værft A/S. Afløb 1977-05-00. Afleveret 1977-11-00. Reg.nr. D-2561. Byg.by Åbenrå Byg.land Danmark
Dimension 41,46 x 8.01 x 3,20 meter (Lpp.) (LR) Maskine Diesel 400 iHK 5-cyl. 4SA Callesen motor.
TeknikFart 10 knob. 1 dæk, maskine og aptering agter.
Person-info-
Reg.by Gråsten Reg.land Danmark Omdøbt fra LILLE-KAREN Omdøbt til VAI AITO (Pap.)
Rederi Solgt 1988-11-28 R. til partrederi ved Kaj Jørgen Ohlsen og Bent Andreas Ohlsen, Gråsten, og næ. til ULSNÆS. Rederi
før - efter
Solgt 1995-03-31 R. til Messrs. Stardust Marine, Paris, og videresolgt 1995 til Sarl TMI Vai Aito, Papetee, og næ til VAI AITO. Solgt 2010 til Taio Shipping, Cook Island, og næ. til TE KOUMARU II. Forlist 2010-10-04 på Mauke Reef ved Cook Island position 20-10 S og 157-20 W.
ReferencerKSB-18-0147. KOP-1. H&S registr.H&S 1996:1242.
Bemærkninger(H&S 1996:1242 = KSB-18-0147) kapacitetsplan, specifikationsark. (Fred.) p.271. (Mir.) (DMA-Reg.)
Tidligste år
 
1988 Seneste år
 
2010

Historik for skibets omdøbning

År Skibsnavn Kendings-
bogstaver
Rederi
1977 - 1988 LILLE-KAREN / LILLE KAREN OVOF B. til Partrederi i Åbenrå, med BR. hos Clemann, Åbenrå.
1988 - 2010 OVOF Solgt 1988-11-28 R. til partrederi ved Kaj Jørgen Ohlsen og Bent Andreas Ohlsen, Gråsten, og næ. til ULSNÆS.