ID-nummer | 1372 |
Skibsnavn | ULSNÆS |
Kend.bogstav. | OVOF |
Sam-kode | KSB-10319 |
Rig-Maskine | Motorskib |
Brugstype | LST |
BRT | 299 |
NRT | 183 |
DW | 460 |
Klstr. | - |
BT | 324 |
NT | 175 |
IMO | 7647493 |
Byg.nr. | 0029 |
Byg.år | 1977 |
Værft | Aabenraa Værft A/S. Afløb 1977-05-00. Afleveret 1977-11-00. Reg.nr. D-2561. |
Byg.by | Åbenrå |
Byg.land | Danmark |
Dimension | 41,46 x 8.01 x 3,20 meter (Lpp.) (LR) |
Maskine | Diesel 400 iHK 5-cyl. 4SA Callesen motor. |
Teknik | Fart 10 knob. 1 dæk, maskine og aptering agter. |
Person-info | - |
Reg.by | Gråsten |
Reg.land | Danmark |
Omdøbt fra | LILLE-KAREN |
Omdøbt til | VAI AITO (Pap.) |
Rederi | Solgt 1988-11-28 R. til partrederi ved Kaj Jørgen Ohlsen og Bent Andreas Ohlsen, Gråsten, og næ. til ULSNÆS. |
Rederi før - efter | Solgt 1995-03-31 R. til Messrs. Stardust Marine, Paris, og videresolgt 1995 til Sarl TMI Vai Aito, Papetee, og næ til VAI AITO. Solgt 2010 til Taio Shipping, Cook Island, og næ. til TE KOUMARU II. Forlist 2010-10-04 på Mauke Reef ved Cook Island position 20-10 S og 157-20 W. |
Referencer | KSB-18-0147. KOP-1. |
H&S registr. | H&S 1996:1242. |
Bemærkninger | (H&S 1996:1242 = KSB-18-0147) kapacitetsplan, specifikationsark. (Fred.) p.271. (Mir.) (DMA-Reg.) |
Tidligste år | 1988 |
Seneste år | 2010 |