Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OWXT2 Sam-kode - Rig-Maskine Motorskib Brugstype TK / PROD
BRT 4387,02 NRT 2479,73 DW 7619 Klstr. -
BT - NT - IMO 7407049 Byg.nr. 0167
Byg.år 1976 Værft Poul Lindenau Skibsværft. Afløb 1975-10-25. Afleveret 1976-01-16. Reg.nr. D-3104. Byg.by Kiel Byg.land Tyskland
Dimension 112,86 x 17,56 x 7,357 m, og 103,10 x 17,51 x 9,02 meter (Fred.) Maskine Diesel 4000 iHK fra 2 stk. 6-cyl. 4SA Atlas-MaK motorer.
TeknikFart 14 knob. 1 dæk, 14 tanke, kemikalietankskib.
Person-info-
Reg.by København Reg.land Danmark Omdøbt fra MONGSTADFJORD (No.) Omdøbt til FRANCESCA FORESI (It.)
Rederi B. til Hydroship A/S Porsgrunn, som MONGSTADFJORD (LAWL Reg.nr. 18661). Solgt 1986-08-00 til Sydbank / SBK-Finans A/S, Åbenrå. Salg udsat pga. norsk fagforeningskrav. ennemført salg 1987-02-00. Og næ. til SYDTANK, hjs. Kbh. Rederi
før - efter
Komplemtæren i Åbenrå var 1987 ASX 10169 ApS, der ændrede navn til Sønderjysk Skibsfinansiering ApS, Åbenrå.Drift og besætning via M+L I/S. Solgt 1990-04-00 til Forchimica de Fabrizio Resi & C.sas, Livorno, og næ. til FRANCESCA FORESI. Solgt 1992 til Teodora Shipping, Ravenna, og næ. til FRANCESCA F. Næ. 1992 til GALLA PLACIDIA. Solgt 1995 til Storione Sri di Nav., Palermo, og næ. til LEO. Solgt 1996 til Augustea Due Srl, Augusta, uden næ. Solgt 2005 og næ. til ILES, hjs. Archangelsk Rusland. Udslettet 2010-06-01 fra Mir. - eksistens tvivlsom.
Referencer- H&S registr.-
Bemærkninger(Fred.) p.830 S. (Mir.)
Tidligste år
 
1988 Seneste år
 
2010