ID-nummer | 10428 |
Skibsnavn | LANGJÖKULL (Isl.) |
Kend.bogstav. | - |
Sam-kode | - |
Rig-Maskine | Motorskib |
Brugstype | LST / KØLE |
BRT | 1987 |
NRT | - |
DW | 2000 |
Klstr. | - |
BT | - |
NT | - |
IMO | 5203310 |
Byg.nr. | 0106 |
Byg.år | 1959 |
Værft | Aarhus Flydedok & Maskinkompagni A/S. Afløb 1959-04-15. Afleveret 1959-09-25. |
Byg.by | Århus |
Byg.land | Danmark |
Dimension | Lgd.o.a. 88,00. Lgd.pp. 79,00. Br.p.sp. 12,25. Dybgang lastet 4,90 meter (værft) |
Maskine | Diesel 2000 bHK, Deutz Diesel motor. |
Teknik | Fart 13 knob. 2 dæk, shelterdæk type. Isklasset. Til islandske regler. Køleskib. |
Person-info | - |
Reg.by | Reykjavik |
Reg.land | Island |
Omdøbt fra | - |
Omdøbt til | MAG 1 ( |
Rederi | B. til H/F Jöklar, Reykjavik. |
Rederi før - efter | Solgt 1967 til Korea Equipment Import Corp., Nordkorea, og næ. til MAG 1. Solgt 1967 til Korea Fishing Owners Industry, og næ. til PONGDESAN. Solgt 1995 til Sinpo Fishery Station, og næ. til LA PAL SAN. Oph. 2001-12-01. |
Referencer | BYG K-10. ORG-N. |
H&S registr. | H&S 1996:1381. |
Bemærkninger | (H&S 1996:1381 = BYG K-10) Specifikationsbog for last-dieselmotorskib, skibsspecifikation med maskin- og elspecifikation. (Mir.) |
Tidligste år | 1959 |
Seneste år | 2001 |